lørdag den 23. juli 2011

Var hos farmor i dag!

Jaaa, så blev jeg endelig passet hos farmor igen :D
Mor sagde hun skulle gøre rent, og da jeg kom hjem var det slet ikke som det plejede. Alt var helt rent og fint.
Nå, men det var SÅ hyggeligt og være hos farmor. Som altid. Vi legede og jeg rodede hele hendes lejlighed til, det var sjovt. Jeg har også fået et nyt stykke legetøj af farmor :D
Jeg forstår bare ikke helt meningen med det.. Det noget med en hammer, og så skal man banke klodser i, men er ikke så god til at ramme endnu. Håber det bliver bedre!
Vi var oppe og besøge oldemor, og farmor ville have mig til at sove i barnevognen, men altså, hvad regner hun med?! Jeg gider da ikke sove når jeg er hos hende, så er der da ikke meget sjovt ved det.. Men træt, det var jeg godt nok! Det var rigtig hyggeligt oppe hos Oldemor også, men jeg syns bare jeg altid bliver så sur når jeg bliver træt. Ved ikke helt hvorfor, men havde bare ikke lyst til at sove!
Så skulle vi hjem, og SÅ kunne jeg ikke mere. Så jeg sov en hel time! Lidt for lang tid efter min mening! Jeg spiste rugbrød med leverpostej, det smager virkelig godt.
Tiden gik hurtigt, og pludselig kom far og hentede mig. Ville nu gerne have blevet hos farmor lidt længere. Men vi skulle hjem til mor, og pakkede pusletasken og kørte afsted i toget.. Jeg var meget træt, og var kun lige vågen i en halv time, fik min godnatflaske, og faldt så i søvn :)
Godnat <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar