onsdag den 21. september 2011

Så er det da vidst blevet efterår!

Ja, dét er det !
Det stormer og regner hele tiden, så mor og far pakker mig ind i alt mulig tøj, for de vil ikke have jeg blir syg.. Er startet i Dagpleje, og det er fint nok. Kan nu bedst lide min rigtige dagplejemor, men hun er på ferie lige nu, så er hos en anden.. Glæder mig til min rigtige dagplejemor kommer tilbage!
Jeg kan IKKE lide når mor går om morgenen, jeg er bange for hun aldrig komme og henter mig. Men det gør hun jo, eller også gør far!
Jeg har lært mange ting siden sidst.. Jeg spiser selv, altså med hænderne.. Kan nemlig ikke ramme stykkerne med fars gaffel.. Det var én han fik da han var lille, den har jeg fået lov til at bruge :D
Så kan jeg stå uden støtte og tage meget små skridt.. Jeg eelsker at stå op, og jeg griner når jeg gør det, syns jeg ret sej! Er blevet rigtig hurtig til at kravle op ad vores trapper, og gøre det nogle gange uden mor eller far. Hvis de ikke kan finde mig ved de hvor jeg er! :D
Jeg er ret forkølet pga. det dumme vejr, men mor og far gør alt hvad de kan for at jeg skal blive rask igen, og mor er også syg :( Det ikke så godt, for hun skulle være startet for snart en uge siden. Ups, måske har jeg smittet hende.. :(
Men alle er syge, Mikkel fra min dagpleje er også snottet ! Men sådan er det, så er det godt jeg har meget varmt tøj til vinter.
Jeg har lige fået regntøj, gummistøvler og flyverdragt.. Og en hue.. Som jeg ikke kan lide at have på!
Jeg vokser rigtig meget for tiden, så mor køber hele tiden tøj til mig, jeg er dyr i drift, siger hun ?!
Nok om det.
Jeg har det godt, og vi har rykket om i stuen, og faktisk også på mit værelse.. Det er slet ikke til at finde ud af mere. Far og mor rykker hele tiden om!
Jeg spiser alt hvad jeg kan komme til at spise, og ELSKER is .. Det får jeg også ved mormor når jeg er deroppe .. Mmh .. Nå, i får lige et par billeder af mig .. ;)
Vil smutte for nu!
- Oscar







Ingen kommentarer:

Send en kommentar