fredag den 22. juli 2011

8 Mdr. er nu gået ....

Ja, så er der gået 8 mdr.!
Min mor har været lidt i tvivl om hvordan man oprettede denne her til mig, så Moster kom til undsætning som hun plejer ;)
Jeg kan lige fortælle jer lidt om mine 8 mdr., hvad jeg har lavet, og hvorfor jeg har lavet det ..

Jeg blev som sagt født den 6 Nov. som var en Lørdag. Jeg kom til verden på Svendborg sygehus, på stue, 4 tror jeg det var ... Mors vand gik faktisk om Fredagen under vild med dans, men der ville jeg ikke ud, og ventede på sygehusfolket absolut ville ha mig ud! Kunne ellers godt blive liggende derinde lidt endnu!
Men jeg kom ud kl 22:46 og Mor, Far og Mormor var der til at tage i mod mig. Jeg skreg som en gris, for jeg ville blive derinde. Altså!
Tiden gik, og jeg fandt ud af det faktisk var meget hyggeligt udenfor mors mave. Jeg voksede mig stor og stærk, og tog 1 kilo på, på knapt en mdr. Da jeg kom ud vejede jeg 3310 og var 53 cm. Det vidst meget normal str.
Mor ammede mig fra jeg blev født, men da jeg ikke blev mæt af hendes mælk måtte jeg få sådan noget pulver man blander op i vand.. Det næsten det samme :)
MEN, jeg begyndte at få lidt ondt i maven, og nogle gange gjorde det så ondt jeg blev nød til at græde i op til 4 timer. Mor og far vidste ikke hvad de skulle gøre af mig, for de forstod det ikke til at starte med, men det blev mere og mere normalt at jeg græd, næsten hver dag. Ellers havde jeg det rigtig godt!
Det stoppede heldigvis da jeg blev 3 mdr. Så var min mave i orden!
Så blev jeg døbt da jeg var 4 mdr. Far er min gudfar, faster Emilie, Faster Britt, Onkel Jeppe, og Moster Julie er mine faddere. Jeg havde en god dåb, var rigtig sød i kirken, udover jeg blev sulten, men det kan jo ske .. Kunne også høre mor og fars maver rumlede!
Da vi kom hjem fik jeg helt vildt mange gaver! .. Hele min familie var der til at fejre mig, men jeg blev så træt jeg måtte sove lidt. Ville dog ikke sove særlig meget, for det var jo mig der holdte festen, så kunne ikke tillade mig at blive væk.
Jeg begyndte at få grød da jeg var 5 mdr. men syns det var noget underligt noget, så spyttede det ud de første par gange, men efterhånden syns jeg faktisk det var meget lækkert.. Så var jeg også fri for at spise hele tiden. Det var også da jeg var 5 mdr. jeg begyndte at rulle rundt !

Da jeg blev 7 mdr. begyndte jeg at kravle.. Samtidig begyndte jeg at rejse mig op af ting.. Jeg kan sågar nå ting hvis jeg stiller mig på tær! En dag havde jeg selv kravlet op i min gyngehest så mor helt fik et chok, og tog den firkantede klods som blinker når hun trykker på knappen ... Hmm, nu siger hun der hedder kamera.. Mærkeligt.
Jeg er også begyndt og få mor og fars mad, så vi spiser alle 3 sammen om aftenen når far er hjemme. Det er såå hyggeligt, men han har jo arbejde han skal på så det er hun engang i mellem. Ellers er det bare mig og mor. Moster er tit hos os. Det er hyggeligt, for hun leger ALTID med mig, og får mig til at grine så jeg tisser i min ble.. Heldigvis må jeg gerne det! :)
Nå , nu må jeg hellere løbe, for jeg har så travlt. Det kan være jeg kommer tilbage i morgen og fortæller hvordan jeg har det, og hvad vi har lavet :)
Her ser i lige et par billeder af mig fra hver mdr. til nu :)

- Oscar !

                                      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar